dilluns, 9 de maig del 2016

COLÒNIES AL DELTA DE L'EBRE

Els passats 27, 28 i 29 d'abril els alumnes de cinquè van sortir de colònies per conèixer més i millor el nostre Delta. El primer matí vam poder entrar al Museu de La Casa de Fusta i ens van ensenyar el per què de la seva construcció, com es deia el guàrdia, diferents espècies d'animals i moltes coses més. En acabar vam aprendre a perxar. Per la tarda vam anar amb vaixell des de Deltebre fins a la desembocadura. El guia ens anava explicant el que anàvem veient pel camí. A la nit vam fer un joc de nit. El segon dia vam anar a l'Estació Biològica. La idea era anar amb bici però vam acabar anant amb furgonetes pel temps. Allí es dediquen a curar animals ferits, anellar, criar tortugues autòctones i moltes coses més de les quals ens van informar la mar de bé. A la tarda vam visitar l'Eco-Museu i vam fer una petita gimcana cercant informació. En acabar vam gaudir d'una passejada pel Delta gaudint del solet que per fi havia sortit i dels quadres d'arròs lluents. El tercer dia vam a anar amb bicicleta al Garxal. Allí ens van ensenyar el cultiu de les ostres. Va ser tot molt divertit. Donem des d'aquí les gràcies als monitors del Parc Natural i als treballadors de La Casa de Colònies de Deltebre que ens van tractar molt bé. Aquí podeu veure una petita mostra de fotos. Més endavant en publicarem més.